Vastgoed Beheer
Professioneel, snel, flexibel en wij nemen de zorgen uit handen

Met meer dan 900 units is The Real Estate Company voor u de beste partner om uw vastgoed te beheren.

The Real Estate Company is een full service makelaar

Hieronder valt ook het beheer over jou woning.

Wie let er op uw woning en waar wordt schade gemeld? Wie draagt hier zorg voor en wie bepaalt welke kosten voor de huurder en welke voor de verhuurder zijn? Wat doet u als er een huurachterstand ontstaat en hoe voorkomt u dit in de toekomst?

Ook kunnen wij het beheer van uw vastgoed uit uw handen nemen. Hiervoor rekenen wij een percentage van 3-5% per maand met een noodlijn die ook ’s-nachts, in het weekend en op feestdagen bereikbaar is.

Meer informatie? Vraag naar de mogelijkheden.

[]
1 Step 1
Naam
Mobiel
Huidige beheerder
Totale huurinkomsten
Previous
Next

Vastgoed Beheer in het kort

  • Innen van Huurpenningen en eventuele achterstanden door snel te handelen en samen met de huurder een oplossing te vinden
  • Maandelijks opmaken van een kosten & inkomsten rapportage
  • Opnemen, uitvoeren van onderhoud alsmede een 24/7 spoed dienst.
    Kosten voor eigenaar of huurder duidelijk aangegeven, u wordt nooit onnodig gefactureerd.
  • Managen, updaten en het bijhouden van huurcontracten
  • Jaarlijkse huurverhogingen doorvoeren

  • Volledig transparant: U heeft volledig toegang tot uw dossiers, financiele gegevens, huurcontracten en notities. Normaal kunt u uw dossier opvragen en krijgt u een paar kopietjes of print screens, hier kunt u zelf inloggen. 
  • Derdengelden rekening: kies ervoor om de huur over te laten maken op onze derdengeldenrekening of op uw eigen dedicated rekening, wij kunnen hiervan dan de gegevens koppelen aan ons beheer systeem.
    Indien u meer dan 10 VHE’s heeft, kunnen wij gratis voor u een nieuw rek maken en koppelen.
  • Wegwerken leegstand: door pro actief te handelen en direct bij opzeggingen de woningen weer te adverteren zal er minimale (mutatie)leegstand zijn.
  • Strakke check out: een woning moet goed worden opgeleverd, en indien er iets kapot is of er moet onderhoud worden uitgevoerd door toedoen van de huurder zullen wij dit verreken met de borg en direct oppakken. Onnodige kosten zijn zonde.
[]
1 Step 1
Naam
Mobiel
Huidige beheerder
Totale huurinkomsten
Previous
Next

Uw persoonlijke beheer omgeving.

Compleet  en duidelijk , transparant en indien u vragen heeft staan wij gelijk voor u klaar.

Mogelijkheden en Kosten

  • Financieel Beheer: het uitvoeren van het debiteurenbeheer, inhalen van achterstanden, jaarlijkse huurverhogingen en schade verrekenen van borg. Kosten: 3 % excl. BTW
  • Technish Beheer: Uitvoeren van reparatieverzoeken, controleren of de kosten aan de kant van de huurder liggen, reparatie kortsluiten tussen onderhoudsteam en huurder, werkzaamheden bijhouden in systeem Kosten: 3 % excl. BTW
  • Financieel en Technisch beheer. Gezamenlijk 5 % excl. BTW
  • Online beheer omgeving: Gratis
  • Minnelijke incasso: Gratis
  • Borgbeheer: Gratis
070 – 763 0408 | rentals@trechousing.nl